Рекомендації для створення власного бізнесу: як відкрити магазин нижньої білизни

Якщо ви вирішили створити свій бізнес, насамперед необхідно вивчити сферу послуг, в якій ви плануєте розвиватися. Крім того, щоб зробити вигідне вкладення грошей, необхідно скласти грамотний бізнес-план. Сьогодні поговоримо про бізнес-планування магазину жіночої білизни, вигідні відмінності такого магазину. А також розглянемо деякі рекомендації про те, як налагодити бізнес-процес та отримати бажаний результат.

Торгівля спідньою білизною – досить перспективний бізнес, який може принести непоганий прибуток. Він має низку переваг.

Продаж спідньої білизни: вигідні відмінності

До основних переваг магазину нижньої білизни належать такі фактори:

  • середня націнка на закуплений товар може змінюватись від 100 до 300%;
  • зберігання білизни не потребує багато місця;
  • мода на білизну змінюється менш інтенсивно, ніж одяг;
  • термін зберігання на білизні не передбачено;
  • реалізації бізнес-ідеї не потрібно великих капіталовкладень;
  • передбачається продаж як жіночих товарів, і білизни для чоловіків.
  • До вигод також можна віднести можливість продажу в різних форматах. Це може бути магазин дорогої білизни, середньої вартості білизни, а також, за відсутності можливості орендувати або викупити приміщення, інтернет-магазин.

Для підприємця-початківця буде логічніше починати з продажу білизни середньої ціни. Такий магазин повинен розташовуватись у досить людному місці. Оптимальна площа магазину – від 6 до 8 кв. Орендна плата – не вище за $1000.

Що потрібно для відкриття?

Щоб відкрити бізнес у вигляді магазину білизни, необхідно придбати:

  • касовий апарат – $800;
  • вітрину – $500;
  • манекени та вішалки на вітрину – $300;
  • дзеркала – $150;
  • примірювальну – $250;
  • економ панелі, вішалки – $490.

Товар повинен мати широкий вибір кольорів та моделей. Спочатку рекомендується виконати закупівлю товару на суму не менше $10000. Досвідчені підприємці рекомендують купувати білизну таких марок як:

Брендова білизна ТМ КОСТА оптом , Lilly, Лормар, Atlantic, Comet, Lauma, Papillon, Мілавіца, Сілайн та ін.

Крім того, потрібно приділити увагу рекламній кампанії: помістити інформацію про магазин до каталогу компаній міста тощо. Такі заходи коштуватимуть приблизно $500.

За попередніми розрахунками на відкриття магазину необхідна сума від $15 000 до $17 000. При 100-150% націнці на товар очікується виручка від $6 000 до $8 000. При зазначених витратах і націнці передбачається місячний прибуток магазину до $2000. детального аналізу доходів слід скласти точний бізнес-план.

Основні рекомендації

Для успішної реалізації бізнес-проекту необхідно дотримуватися деяких рекомендацій:

  • Стежити за наявністю всіх розмірів і великих теж.
  • Необхідно часто оновлювати асортименти.
  • Створити приємну та комфортну атмосферу.
  • Слідкувати за тим, які моделі не користуються популярністю та не купувати їх у майбутньому.
  • Бажано вибирати дівчат-продавців не з ідеальними фігурами, щоб клієнтки не поєднувалися з приводу своєї фігури.
  • Потурбуйтеся про навчання персоналу та гідну мотивацію праці.
  • Пам’ятайте, що покупець протягом двох тижнів має право повертати товар, якщо він запакований.