Якщо ви вирішили створити свій бізнес, насамперед необхідно вивчити сферу послуг, в якій ви плануєте розвиватися. Крім того, щоб зробити вигідне вкладення грошей, необхідно скласти грамотний бізнес-план. Сьогодні поговоримо про бізнес-планування магазину жіночої білизни, вигідні відмінності такого магазину. А також розглянемо деякі рекомендації про те, як налагодити бізнес-процес та отримати бажаний результат.
Торгівля спідньою білизною – досить перспективний бізнес, який може принести непоганий прибуток. Він має низку переваг.
Продаж спідньої білизни: вигідні відмінності
До основних переваг магазину нижньої білизни належать такі фактори:
- середня націнка на закуплений товар може змінюватись від 100 до 300%;
- зберігання білизни не потребує багато місця;
- мода на білизну змінюється менш інтенсивно, ніж одяг;
- термін зберігання на білизні не передбачено;
- реалізації бізнес-ідеї не потрібно великих капіталовкладень;
- передбачається продаж як жіночих товарів, і білизни для чоловіків.
- До вигод також можна віднести можливість продажу в різних форматах. Це може бути магазин дорогої білизни, середньої вартості білизни, а також, за відсутності можливості орендувати або викупити приміщення, інтернет-магазин.
Для підприємця-початківця буде логічніше починати з продажу білизни середньої ціни. Такий магазин повинен розташовуватись у досить людному місці. Оптимальна площа магазину – від 6 до 8 кв. Орендна плата – не вище за $1000.
Що потрібно для відкриття?
Щоб відкрити бізнес у вигляді магазину білизни, необхідно придбати:
- касовий апарат – $800;
- вітрину – $500;
- манекени та вішалки на вітрину – $300;
- дзеркала – $150;
- примірювальну – $250;
- економ панелі, вішалки – $490.
Товар повинен мати широкий вибір кольорів та моделей. Спочатку рекомендується виконати закупівлю товару на суму не менше $10000. Досвідчені підприємці рекомендують купувати білизну таких марок як:
Брендова білизна ТМ КОСТА оптом , Lilly, Лормар, Atlantic, Comet, Lauma, Papillon, Мілавіца, Сілайн та ін.
Крім того, потрібно приділити увагу рекламній кампанії: помістити інформацію про магазин до каталогу компаній міста тощо. Такі заходи коштуватимуть приблизно $500.
За попередніми розрахунками на відкриття магазину необхідна сума від $15 000 до $17 000. При 100-150% націнці на товар очікується виручка від $6 000 до $8 000. При зазначених витратах і націнці передбачається місячний прибуток магазину до $2000. детального аналізу доходів слід скласти точний бізнес-план.
Основні рекомендації
Для успішної реалізації бізнес-проекту необхідно дотримуватися деяких рекомендацій:
- Стежити за наявністю всіх розмірів і великих теж.
- Необхідно часто оновлювати асортименти.
- Створити приємну та комфортну атмосферу.
- Слідкувати за тим, які моделі не користуються популярністю та не купувати їх у майбутньому.
- Бажано вибирати дівчат-продавців не з ідеальними фігурами, щоб клієнтки не поєднувалися з приводу своєї фігури.
- Потурбуйтеся про навчання персоналу та гідну мотивацію праці.
- Пам’ятайте, що покупець протягом двох тижнів має право повертати товар, якщо він запакований.