Що об’єднує в собі поняття «ремаркетинг»?

Ремаркетінг – вид реклами, що включає в себе комплекс підходів і можливостей для роботи з користувачами, одного разу побували на вашому сайті. Повну інформацію про цей вид реклами Вам надасть агенція MixDigital , ми ж постараємось окреслити коло можливостей таргетингу в ремаркетингу, який дозволить вам використовувати цей інструмент значно ефективніше.

Багато фахівців знають про таку проблему, як показ реклами незацікавленим користувачам – ми самі не відразу розібралася: як же такого уникати в кожному конкретному випадку?

Нас завжди бентежила ситуація, коли користувач заглянув на сайт і тут же вийшов, бо я не знайшов те, що шукав, але вже потрапив в наші списки ремаркетингу – і тепер йому буде показуватися реклама, яка спонукає його зробити покупку, більш того, може викликати негатив своєю недоречністю.

Або ось ще актуальна ситуація: користувач вже купив товар, але йому до цих пір показується ваша реклама.

Щоб такого уникнути читайте більше про ремаркетинг в цій статті .

Налаштування ремаркетингу відбувається в три етапи:

  • установка асинхронного коду на всі сторінки сайту з функцією doubleclick, що відповідає за списки ремаркетингу (цей код буде збирати з кожної сторінки сайту унікальні ідентифікатори користувачів – так звані файли cookie);
  • створення списків ремаркетингу в акаунті Google Analytics (створюємо списки ремаркетингу саме через Analytics, а не Google Рекламу – так як тут ширше можливості таргетингу);
  • робота зі списками з Analytics в обліковий запис Google Реклами.

У даній статті ми зробимо основний акцент на другому етапі – так як саме він розкриває основну проблему і дозволяє зорієнтувати ремаркетінговие кампанії максимально ефективно.

Перший тип ремаркетингу


Основою для роботи ремаркетингових кампаній є окремі сторінки сайту і, звичайно ж, сайт в цілому. Наступним рівнем в цій системі виступає аудиторія користувачів, які відвідали сайт або окрему сторінку сайту.

Другий тип ремаркетингу


Це ремаркетинг, який дозволяє зорієнтувати рекламу на користувачів, які відвідали певну сторінку або розділ сайту.

І знову у нас три рівня для роботи:

  • окремі сторінки (розділи) вашого сайту;
  • аудиторії користувачів відвідує ті чи інші сторінки (розділу) сайту;
  • об’єднання в різні списки ремаркетингу користувачів, які відвідують ті чи інші сторінки (розділу) сайту.

Третій тип ремаркетингу


Це таргетинг на користувачів, які зробили покупку на вашому сайті. Припустимо, ви вважаєте, що користувачі, які провели на сайті мінімум 7 хвилин, точно зацікавилися тим, що ви пропонуєте – значить, створюємо мету (вибираємо тип цілі – тривалість відвідування «більше, ніж 7 хвилин» і зберігаємо). Коли мета створена, переходимо до створення списку ремаркетингу: вибираємо тип ремаркетингу «Усі відвідувачі, які досягли мети конверсії» і в випадаючому меню вибираємо потрібний нам тип конверсії.

Висновки


Дуже важливо продумати стратегію спілкування з аудиторією вашого сайту. У цій статті ми описали основні підходи до цієї непростої задачі. Все зводиться до:

  • список ремаркетингу створюється для того, щоб з усього обсягу відвідувачів сайту виділити певну аудиторію;
  • контакт з виділеної аудиторією повинен бути обмежений в часі і вирішувати чітко сформульовані маркетингові задачі;
  • списки ремаркетингу можуть взаємодіяти між собою.