У Стрию зареєстрована петиція щодо належного розгляду петицій

Автор петиції п. Андрій Поврозник вважає, що керівництво міста не належно реагує на звернення містян, у тому числі на звернення у формі електронних петицій.

Автор зазначає, що петиція – це особливе, колективне, звернення громадян для вирішення нагальних потреб громади і згідно ст. 23 Закону України «Про звернення громадян» відповідь на електронну петицію має містити результати розгляду порушених у ній питань із відповідним обґрунтуванням. Натомість щоразу громада отримує відписку з описом реального стану речей.

Зокрема автор повідомляє, що міська рада не надала належної відповіді щодо пропозиції запровадження прозорого обліку пасажиропотоку, щодо облаштування громадського простору у місті і т.д.

Стриянина також не задовільняє стан міських парків, які є занедбані і невелика кількість спортивних майданчиків.

Насамкінець автор нагадує, що діти просять зробити скейт-парк, є проблема з благоустроєм та відпочинковими зонами і вимагає припинити писати відписки, а почати діяти.