Для подовження терміну служби шин не існує якихось особливих прийомів, але якщо з практики виключити деякі погані звички то можна все ж таки досягти тривалого строку.
Наприклад:
1. Тиск.
Часто водії, особливу взимку полюбляють занижувати тиск в колесах, щоб досягти покращеного зчеплення на слизькій дорозі. Але звичку постійно контролювати тиск мають не всі і виходить що автівка експлуатується, ще й за умов постійного перепаду атмосферного тиску, з надто заниженим внутрішнім тиском, тобто з напівспущеними колесами. Все це призводить до наслідків у вигляді перегріву шини, згодом до відшарування протектору, нерівномірного зносу плечових зон та швидкого виходу з ладу покришки.
2. Спортивний стиль водіння.
Сучасні автомобілі обладнані різними системами безпеки і трекшн контролю. Добре якщо вони є, але коли вони відсутні активне водіння викликає пробуксовування коліс швиде зтираючи протектор, особливо якщо встановлені зимові шини скандинавського типу. А в разі присутності шипів є вірогідність їх втрати.
3. Активна їзда на розбитих дорогах.
Рух взимку повинен бути спокійним для передбачуваності різних дорожніх ситуацій. Стан доріг зимою погіршується і швидкісна їзда призводить до попадання колеса в вибоїну і як наслідок розрубана боковина. Також зимові шини не люблять швидкісну їзду на розчищеному асфальті, що викликає перегрів м’якого протектору і послідуюче швидке його зношення, або розшарування.
4. Використання шипованої гуми на асфальті в теплу погоду.
Зимові шини 205 60 r16 скандинавського типу з шипами в протекторі розроблені для подолання складних зимових ділянок під час сильних морозів, снігопаду. Для таких покришок рух по асфальту, особливо під час відлиги в плюсову температуру може бути фатальним і швидко скоротити їх ресурс. Кожен шип знаходиться в спеціальному посадочному отворі і під час контакту з дорогою він в цьому отворі незначно рухається. Це викликає збільшення температури гумової суміші, її пом’якшення і як наслідок стертя, а також збільшення диаметру посадочного отвору в якому шип не зможе триматися. Якщо взимку настала відлига то рухатися теплим асфальтом на шипованій гумі потрібно акуратно і повільно.
5. Зберігання зимових шин.
Якщо зимові шини зберігати на сонці та в надто сухих приміщеннях це призведе до розтріскування протектору та його пересихання. Таке явище виникає за причини присутності в компаунді різних ароматичних добавок які під дією прямих сонячних променів випаровуються зі складу гуми.