Для підготовки до весни мало перевзутися в літню гуму. Морози зношують більшу частину «нутрощів» машини і негативно впливають на її зовнішність. Щоб ваше авто було стійким на весняних та літніх дорогах, підготуйте його до сезону. У цьому вам допоможе MASTER SERVICE. Вони вже більше 10 років у сфері технічного та сервісного обслуговування легкових та комерційних авто.
У компанії MASTER SERVICE ви завжди отримаєте необхідну консультацію, виходячи з напряму СТО та потреб кінцевого споживача, технічної підтримки, сервісу, можливостей придбання автозапчастин тощо.
Нижче – чек-лист підготовки машини до весни:
- Диски та гальмівна система
- Підвіска та ходова частина
- Моторний відсік та двигун
- Лампи та акумулятор
- Комплектація
Диски та гальмівна система
Проблеми з дисками взимку найчастіше виникають у любителів швидкої їзди із низькопрофільними шинами. Після удару на напруженому від морозу лиття може з’явитися вм’ятина або тріщина. Якщо перше, зверніться до шиномонтажу, де вам прокатають обід. Якщо друге, замініть диск.
Автомобільні диски
Гальма взимку сильно страждають. У ожеледицю ви вичавлюєте з них усі соки, щоби випадково не потрапити в ДТП. Під впливом морозів на гальмівних дисках та інших елементах системи можуть виникнути тріщини. Також мінусова температура порушує роботу гальмівної системи загалом.
Що треба робити? Перевірте стан гальмівних дисків та прокладок на наявність тріщин, а трубки – на герметичність. Зіпсовані диски і трубки, що протікають, замініть, а гальма прокачайте. Після цього перевірте рівень гальмівної рідини. Швидше за все, її поменшало, тому долийте потрібну кількість.
Після цього перевірте роботу системи. Якщо гальмівний шлях збільшився або виник шум, вирушайте на діагностику за пошуком проблеми та її вирішення. Якщо все гаразд, переходьте до наступного етапу.
Підвіска та ходова частина
Ви бачите, як за зиму зношуються гальма. Уявіть, що відбувається з деталями, що безперервно рухаються – ходовою частиною і підвіскою. Що треба робити? Загляньте у втулки стабілізаторів, вкладиші кульових опор, пильовики та сайлент-блоки. Особливу увагу приділіть «гумкам». Порвані замініть відразу, інакше з часом почнуться проблеми із кульовими опорами, стійками стабілізаторів та важелями. Проблему в амортизаторах можна виявити по гумові відбійники важелів, що стукають про гумові. Якщо машина в русі розгойдується, стукає та/або скрипить, вирушайте на станцію діагностики.
Моторний відсік та двигун
Взимку двигун працює у великому діапазоні температур: від плюса до арктичного морозу. Тільки уявіть, які відкладення бензину за цих умов можуть накопичитися в масляному фільтрі та паливній системі. Ще зверніть увагу на сам двигун. На ньому ви виявите хімікати, бруд та липкий вологий наліт.
Що треба робити? Весь бруд під капотом треба змити. Бажано на автомийці. Там співробітники знають, куди треба керувати керхер, а куди не можна. Якщо є власний прилад, почитайте особливості миття в інтернеті і помийте деталі під капотом самостійно.
Лампи та акумулятор
Взимку акумулятор страждає сильніше, ніж улітку. У мороз він запускає двигун, працює на обігрів дзеркал і сидінь, напружується під час роботи фар через постійну темряву. Те саме стосується фар. Крім того, що вони постійно включені, фари працюють у сумнівному хімічному середовищі та підвищеній вологості повітря. Що треба робити? Машина сама дасть вам знати про проблеми з АКБ. Характерна ознака — зранку ви «прикурюєте» і заводитеся від машини сусіда. В цьому випадку акумулятор треба або зарядити, або купити новий. Із лампочками все набагато простіше. Завжди тримайте запаску, щоб одразу замінити. Їздити без стоп-сигналу дорожче та небезпечніше.
Комплектація
Не забудьте укомплектувати машину речами, які створять комфорт при водінні та виручать у проблемній ситуації. Тепер ваш автомобіль готовий до весни, літа та будь-яких ситуацій у дорозі. Приємної дороги!