Google є одним з найбільш популярних пошукових систем, тому багато компаній прагнуть потрапити в перші позиції з видачі. Це дасть змогу підвищити цільову аудиторію та принесе дохід. Але просування сайтів вимагає спеціальних навичок та умінь користуватися інструментами. Тому провести повний комплекс дій самотужки буде складно. Щоб просунути сайт у Google, краще звернутися до фахівців. Проведення всіх необхідних заходів закріпить позиції в пошуковій системі надовго і швидко компенсує інвестиційний внесок у розвиток.
Що потрібно для просування сайту в Googlе
Пошук у системі здійснюється за релевантними запитами. Тому необхідно визначитися з тематикою ресурсу, вибрати ключові слова та фрази, які будуть корисні при пошуку та підготувати адаптивний сайт. Це може бути новий ресурс, якого ще не було в Google, або застарілий, що потребує оптимізації.
Для швидкого просування необхідно:
- підготувати адаптивний сайт із чітко виділеною тематикою;
- визначити за матеріалами семантичне ядро;
- вибрати потрібний контент.
Технічні заходи проводяться фахівцями поетапно. Головна мета просування у Googlі – це зробити ресурс впізнаваним та затребуваним. Дані статистики свідчать, що перші п’ять позицій у пошуковій системі мають дохід на 30% вище, ніж сторінки з 6 до 10 позиції. Професійне просування сайтів дозволяє отримати повністю готовий ресурс, який користувачі Google бачитимуть у лідерах. Якісна оптимізація дозволить на цих позиціях закріпитись.
Покроковий алгоритм просування сайтів у Google
Потрапити до ТОПу без спеціально проведених СЕО заходів практично неможливо. Позиція багато в чому залежить від поведінкового фактора та точності виконання умов пошукової системи. Google має чіткі відмінності від інших пошукових систем і просування тут відбувається за спеціально розробленим алгоритмом.
- Якщо сайт новий, його потрібно спочатку ввести до системи. Для цього потрібна опція Google Search Console. На цьому етапі необхідно надати права на ресурс. Після перевірки ресурс додається до Google Вебмайстер. Для цього потрібно зайти на сервіс та вибрати тип сторінки. Доменний підходить особам, які мають доступ до імен. Така сторінка автоматично потрапляє до ресурсів високого рівня, надалі не потрібно підтверджувати актуальність дзеркал і т.д. Сайти без домену реєструються з префіксом в URL.
- Вибравши інший варіант, важливо пройти етап ідентифікації. Для цього використовується цифровий підпис. Безпечне з’єднання передбачає завантаження файлу, а потім його завантаження в кореневу директорію.
- Третій етап передбачає завантаження файлу зі сторінками сайту. Це робиться через опцію Файли Sitemar. Дані потрапляють до індексу. Після цього потрібно повернутися до попереднього варіанту і визначитися з дзеркалом.
- Потім у роботу вступають роботи Google. Після індексації та аналізу сайту він буде доданий до пошукової системи. Через деякий час всі дані про ресурс відображатимуться.
Важливим моментом є робота із семантичним ядром ресурсу. Важливо визначити релевантні тематиці запити та впровадити їх на сторінку до моменту введення в пошукову систему. Якісно зробити це зможуть професійні СЕО спеціалісти. Вони допоможуть зробити все технічно правильно. Сторінка залишиться в провідних позиціях Google надовго. Гарантована позитивна конверсія та формування стійкої цільової аудиторії. Вартість роботи залежить від обсягів та якості адаптивного сайту.
Джерело: https://seo.ua/