Поліція про випадки шахрайства та їх запобігання під час карантину

Національна поліція України розмістила на своїй сторінці у соціальній мережі інформацію про типові випадки шахрайства під час коронавірусу.

Повідомляється, що найпоширенішими спробами обманути людей є:

  • Розсилка СМС та телефонних дзвінків про державні компенсації (виплати коштів на лікування, придбання тестів для визначення коронавірусу)
  •  Розповсюдження фейків з метою поширення паніки та дестабілізації ситуації в умовах карантину
  • Шахрайські дії для заволодіння особистими даними чи грошима під приводом продажу захисних масок, антисептиків, медичного обладнання.
фото Національна поліція України

Також, вартові закону дають вказівки, як захиститись від таких видів шахрайства:

  • Не повідомляти особисту інформацію особам, які телефонують
  • Не розкривати реквізитів своїх банківських карток
  • Отримувати інформацію з перевірених джерел МОЗ, МВС, КМУ
  • Здійснювати покупки лише на перевірених сайтах
  • Здійснювати покупку медикаментів через сертифіковані місця продажу
  • Перевірити дані продавця через сервіс “STOP FRAUD

У разі виявлення шахрайських дій нацполіція просить звертатись на гарячу лінію кіберполіції 0 800 505 170, телефонувати 102, або ж писати на сайт кіберполіції: cyberpolice.gov.ua

Інформує Твоя Львівщина посилаючись на Національну поліцію України.

ілюстративне фото РБК-Україна