На гарячу лінію ЛОДА за лютий надійшло 13 тисяч звернень



Упродовж лютого 2020 року служба “112” опрацювала  13 416 звернень мешканців Львівської області. 

фото ілюстративне з доступних джерел

З цієї кількості звернень – 112 було скеровано на екстрену службу “101”, 1237 звернень – на “102”, 1098 звернень – на “103”, 128 звернень – на “104”, 10841 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць 10239 заявникам надано відповіді, ще 602 звернень перебуває  на розгляді.

Інформує Твоя Львівщина, посилаючись на Прес-службу ЛОДА