Як розміщувати крауд-посилання: корисні поради

Скориставшись наведеними порадами, ви зможете підвищити ефективність просування за допомогою крауд-посилань. А якщо все ж таки ви захочете купити їх за якісною ціною, то наполегливо рекомендуємо вам linksboosters.com. Там вас проконсультують та допоможуть обрати саме те що вам потрібно.

1. Не будуйте завищених очікувань. Результат від роботи з крауд-посиланнями настає в середньому після 3 місяців після публікації – потрібен час на освоєння на майданчику, прокачування профілю, заробляння репутації.

2. Правильно визначайте майданчики для розміщення. Враховуйте цільову аудиторію, стиль її спілкування та потреби.

3. Не використовуйте лише рекламні тексти. Вони викликають відторгнення у ЦА. Перед розміщенням crowd посилання  постер повинен розібратися в ситуації, дати користувачу розгорнуту відповідь на його питання, і лише потім залишити посилання, що природно виглядає. Користувачі акцентують увагу на рейтингу постера та корисності його повідомлень. На багатьох майданчиках при натисканні на профіль постера можна побачити всі повідомлення, які він залишив.

4. Підбір майданчиків виключно за SEO-параметрами. Людям не цікаві ці показники. Вони просто залишають повідомлення в цікавих для них темах.

5. Не недооцінюйте крауд-маркетинг . Хоча багато хто не морочиться, де розміщувати крауд-посилання , crowd-marketing  може стати істотним доповненням до повноцінного просування. Завдяки йому можна залучити трафік на сайт, працювати зі зіпсованою репутацією.

Де розміщувати крауд ​​посилання?

Існує кілька майданчиків, де можна розміщувати крауд-посилання . Серед них: коментарі, форуми, сайти-запитання та відгуки, а також каталоги . Розглянемо кожен із них.

Коментарі

Розміщення крауд-посилань у коментарях у соцмережах або під статтями може принести трохи трафіку, але для цього також потрібно дотримуватись тематики коментаря. Він не повинен виглядати як спамний, інакше його видалять модератори.

Форуми

Тут мешкає найбільше користувачів, але потрібне грамотне виконання – на трастових форумах високий ризик потрапити під бан за марні повідомлення.

Сайти-питанники

Загалом схожий на форуми, формат виконання трохи простіше — вам потрібно лише дати корисну відповідь на запитання користувача, і трафік гарантований.

Сайти-відгуки

Тут можна залишити посилання лише при реєстрації картки компанії для майбутнього проставлення відгуків . Якщо воюєте з конкурентами, використовуйте цей варіант дуже обережно, оскільки після створення картки компанії туди можуть посипатись негативні відгуки на замовлення .

Каталоги

Найчастіше під карткою компанії не можна залишити відгук  (як на сайті-відгуку), так що можна сміливо та без наслідків реєструвати сайт.

Як розміщувати багато крауд-посилань?

Якщо ви не знаєте, де масово шукати крауд-посилання , можна скористатися такими варіантами:

  •      Замовити у фрілансерів . Може бути дешево чи дорого, ефективність та ціна залежать від досвіду фрілансеру.
  •      Замовити на біржах крауд-посилань. Трохи дорожче дає більше гарантій — у разі виникнення спірної ситуації завжди можна звернутися до арбітражу.
  •      Скористайтеся спеціальними сервісами. З їх допомогою можна побудувати повноцінну довгострокову крауд-кампанію з просування сайту.

Як оцінити ефективність крауд-посилань

Про ефективність можуть свідчити такі фактори:

  • Відвідування сайту збільшується без збільшення відсотка відмов
  • Сайт просувається у видачі пошукових систем за ключовими запитами, які вписують у околопосилальний текст та анкори
  • Йде приріст посилальної маси за Ahrefs, при цьому показники якості донорів теж зростають.

Плюси та мінуси крауд-посилань

Плюси:

1. Формується природний посилальний профіль;

2. Підвищується впізнаваність бренду;

3. Відбувається поступове залучення додаткового трафіку.

Мінуси:

1. Посилання можуть бути видалені модераторами;

2. Вимагає кропіткої роботи для досягнення результату.