Merchant Center від Google — потужний інструмент для просування товарів, але його налаштування під кожну країну вимагає врахування місцевої специфіки. У цій статті ми розберемося з тим, як краще адаптувати роботу сервісу Гугл Мерчант для більш ефективної роботи на локальних ринках.
Що враховувати при налаштуванні Merchant Center під локальний ринок?
Якщо Ви ще не здійснили первинне налаштування Merchant Center, рекомендуємо слідувати цією інструкцією https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-merchant-center/. Далі під час налаштування враховуйте такі моменти:
- У налаштуваннях акаунта вкажіть мову і валюту країни, на ринок якої Ви виходите. Це базовий, але критично важливий крок. Він забезпечить коректне відображення інформації про Ваші товари для місцевих покупців.
- У кожної країни свій список обов’язкових атрибутів, які необхідно вказувати для товарів. Уважно вивчіть вимоги для Вашої цільової країни на сторінці довідки Google Merchant Center.
- Подбайте про якісний переклад місцевою мовою назв товарів, описів, пунктів характеристик. Не покладайтеся на машинний переклад — він може спотворити сенс і відлякати покупців. Краще залучіть професійного перекладача, знайомого з локальною специфікою.
- Чітко пропишіть для кожного товару термін і вартість доставки в цю країну, вкажіть можливі способи доставки. Ця інформація має бути максимально конкретною. Якщо у Вас є можливість запропонувати безплатну доставку від певної суми замовлення — обов’язково повідомте про це.
- У налаштуваннях Merchant Center вкажіть правила розрахунку податків для країни, в яку Ви продаєте. ПДВ, GST та інші місцеві податки повинні бути коректно налаштовані, щоб уникнути проблем з податковими органами та цінами для покупців.
Як відстежувати роботу Google Merchant по всіх регіонах?
Налаштуйте в акаунті Merchant Center розбивку даних за країнами. Для цього зайдіть у розділ «Звіти» і виберіть потрібний зріз даних — за країнами та регіонами. Так Ви зможете відстежувати статистику окремо для кожної локації, де продаєте товари.
Далі встановіть цілі за ключовими метриками для кожного ринку. Відштовхуйтеся від показників перших тижнів або місяців роботи, щоб визначити реалістичні бенчмарки. Регулярно порівнюйте фактичні дані з Вашими цілями — це дасть змогу вчасно помітити проблеми та знайти точки зростання.

Намагайтеся аналізувати не тільки загальні показники по країнах, а й метрики окремих товарів і категорій. Дивіться, які позиції мають найбільший попит у кожному регіоні. Можливо, популярні товари відрізнятимуться від країни до країни — ці інсайти допоможуть скоригувати асортимент і стратегію просування.
І, звісно ж, стежте за показником якості даних у Merchant Center для кожної країни. Він відображає, наскільки Ваш фід відповідає вимогам Google для цього регіону. Низька якість даних може негативно впливати на покази Ваших товарів, тому намагайтеся тримати цей показник на високому рівні.