ПриватБанк нацькував колекторів на клієнта через 69 гривень боргу

ПриватБанк звернувся до послуг колекторів, щоб домогтися від клієнта повернення боргу в 69 гривень. У результаті боржникові три тижні телефонували з невідомого номера з вимогою повернути гроші.

Про це інформує obozrevatel, пише Твоя Львівщина.

“Робот повторював одну й ту саму фразу приблизно такого змісту: “Завтра засідатиме кредитний комітет, негайно оплатіть борг”. Хто, що, коли, який ще борг? Я жодного разу в житті не брав жодного кредиту. Ніяких пояснень, про який борг йдеться і кому мені власне його потрібно оплатити”, – повідомив журналіст Андрій Лохматов.

Відповідною історією він поділився на Facebook.


У результаті він “пробив” номер телефону і з’ясував, що телефонує йому якась юридична компанія “Дельта-М”, що займається стягненням боргів. Лише через кілька днів йому вдалося зв’язатися з фірмою і з’ясувати, що він повинен повернути ПриватБанку 69 гривень.


“Я йду до найближчого відділення ПриватБанку… Виявляється, коли я закрив свій ФОП рік тому, мій бізнес-рахунок в ПриватБанку залишався весь цей час відкритим і не активним, у мене на балансі не вистачило грошей для оплати 100 грн за користування рахунком за останній місяць його активності і ці смішні 69 грн я залишився винен банку”, – заявив Лохматов.