Як вибрати якісну IP – телефонію : поради

Все більше компаній, вибираючи між новітніми технологіями в сфері телефонії та аналоговими дзвінками, віддають перевагу першим.

 Сучасний світ диктує свої правила ведення бізнесу: сьогодні важливо налагодити швидку і якісну роботу з лідамі. У той же час хочеться, щоб більшість процесів відбувалося автоматично, адже в світі що стрімко розвивається нікого більше не цікавить обробка дзвінків і внесення даних клієнта в систему вручну.

IPтелефонія – відмінний помічник в цьому питанні. З її допомогою можна зробити дзвінок прямо з інтерфейсу CRM або прийняти його, не відволікаючись на сторонні додатки. Отримати консультацію та замовити тимчасовий номер для отримання СМС ви можете за посиланням https://hottelecom.net/disposable-sms-phone-numbers.html Ми ж розглянумо на конкретних прикладах, що таке IP – телефонія та як вона працює. При надходженні дзвінка, система автоматично відкриє картку дзвінка. У ній менеджер буде бачити, хто саме дзвонить, що компанія йому продає і на якій стадії переговори.
Після того, як розмова буде закінчений, в історію взаємодій з клієнтом буде автоматично внесена інформація про дзвінок і прикріплена запис самого розмови (прослухати її можна теж прямо з інтерфейсу CRM-системи). Імовірність того, що якісь дані будуть загублені або менеджер забуде щось важливе, сказане в розмові з клієнтом, буде мінімальною


Якою буває IP-телефонія?

Є два види IP-телефонії: стільникова і коробкова. Основна їхня відмінність в тому, що для використання стільникової IP-телефонії необхідний сервер, а коробкову купується як готове рішення (пристрій) і в покупці сервера або місця на сервері немає необхідностіНижче наведено порівняльну таблицю цих двох видів.


Як зрозуміти, що вам потрібно?

Підбираючи підходящий варіант IP-АТС, потрібно керуватися не стільки вартістю, скільки потребами компанії, і чітко розуміти різницю між цими двома варіантами. Стільникова  IP-АТС підходить компаніям з колл-центром, тому що стільникові продукти дозволяють реалізувати будь-які сценарії роботи call-центру і мають можливість більш гнучкого налаштування АТС. У всіх інших випадках достатньо версії коробкової IP-АТС. Розберемося в плюсах і мінусах стільникової і коробкової IP-АТС.

Стільникова IP-АТС – підійде для компаній, в арсеналі яких є call-центр.
плюси:

  • є можливість гнучкого налаштування АТС під власні потреби
  • є можливість використовувати безкоштовну версію IP-АТС

мінуси:

  • покупка сервера
  • для інсталяції програмного забезпечення доведеться залучити фахівця (системного адміністратора)
  • потребує професійного адмініструванні та обслуговуванні

Коробкова IP-АТС – підходить для компаній, яким досить базового функціоналу офісної телефонії.

плюси:

  • не вимагає окремого сервера або місця на сервері
  • немає необхідності вдаватися до послуг дорогого системного адміністратора

мінуси:

  • менш гнучка в порівнянні з стільникової IP-АТС
  • тільки платна версія