Як вибрати офісне приміщення

Коли людина вирішує зайнятися власною справою і організувати бізнес, йому, в першу чергу, треба підібрати зручний офіс. Також вибір офісу необхідний в тому випадку, якщо вже існуюча фірма затіяла переїзд. Даний процес дуже серйозний, і підприємцю варто підійти до нього з усією відповідальністю, адже недарма офіс вважається особою компанії.

В розмові із спеціалістами з сайту оренди комерційної нерухомості
https://www.forumgroup.ua/ru/ виділили декілька основних моментів на які слід звернути увагу при виборі офісного приміщення.

Будівля


Підприємець, вибираючи місце для роботи, повинен враховувати вид бізнесу і специфіку своєї цільової аудиторії. Адже від цього залежить розташування приміщення, його планування і ціна. Більшість беруть приміщення в оренду, це недорого в порівнянні з покупкою. Головне, зробити правильний вибір будівлі. Це можуть бути житлові або нежитлові споруди, бізнес-центри або багатофункціональні комплекси.

У бізнес-центрів, як правило, зручне перебування і гарний зовнішній вигляд. Зазвичай, це високі багатоповерхівки, які відразу привертають до себе увагу людини. Підійдуть такі центри для компаній, які спеціалізуються на комерційній діяльності. У нежитлових приміщеннях частіше розташовують охоронні фірми і турагентства. У багатофункціональних центрах – бізнес з сфер харчування і розваг. Деякі підприємці організують офіси, переробивши звичайні квартири, але це підходить тільки на перших етапах розвитку бізнесу. Потім зазвичай доводиться переїжджати в повноцінне приміщення.

Розташування


Від розташування приміщення залежить багато чого. Якщо компанія часто контактує з клієнтами, розумніше підбирати офіс в центральному районі міста, куди людям простіше дістатися. Також варто подбати про те, щоб поблизу не було конкурентів, які можуть відтягнути на себе частину потенційних клієнтів.

Якщо ж контактів з клієнтами у компанії мало, варто підібрати будівлю, розташовану в спальних районах міста або на його околицях. Там орендна плата буде значно нижче, і ви зможете на цьому заощадити. Під’їзд до офісу повинен бути зрозумілим і зручним, інакше люди просто не зможуть вас знайти.

Внутрішній простір


Планування – це важлива частина офісу, тому що впливає на репутацію фірми. Та й зручне розташування приміщень допомагає співробітникам працювати ефективно. Відомі такі типи планувань:

Закритий тип. Це коли є довгий коридор, з якого можна потрапити в усі кабінети. З точки зору економії простору, це не кращий варіант. Підійде для банківських організацій.
Відкритий тип. Являє собою одне просторе приміщення, яке розділене за допомогою перегородок. Перегородки зазвичай скляні, з дверима. Даний варіант дуже практичний.


Змішаний тип. Він зміг об’єднати закриту і відкриту планування.
Що стосується організації простору, в офісі повинні бути спеціально обладнані місця очікування для клієнтів, кабінети працівників фірми і окремий кабінет директора. Крім того, можна передбачити склад, роздягальню і кімнату для харчування. На розмір приміщень теж необхідно звертати увагу. Відштовхуватися тут слід від штату співробітників і очікуваної кількості відвідувачів.

Підбір меблів


Меблі підбирати варто зручну, щоб вона економила простір, а не захаращувала його. Матеріали повинні бути міцні і, бажано, натуральні. Добре, коли меблі можуть бути швидко розібрана, адже це допоможе в разі необхідності переїзду.

Робочі поверхні краще підбирати світлих тонів, вони дозволяють співробітникам краще зосереджуватися і продуктивніше працювати. Освітлення підійде комбінованого типу, де поєднуються лампи холодного і теплого світла.

Стоянка для автомобілів


Коли офіс розташовується в бізнес-центрі, біля нього вже є велика стоянка, яка завжди передбачається при зведенні таких будівель. Стоянка може перебувати біля будинку або в підземному просторі. Вибираючи місце парковки, зверніть увагу на наступні моменти:

  • Помітна вона і чи добре проглядається.
  • Чи доступні під’їзди до неї.
  • На скільки місць вона розрахована.
  • Чи зручно клієнтам йти від неї до входу в офіс.


Підприємцю, який хоче знайти гідне офісне приміщення, слід знати, що люди більше люблять наземні парковки.

Інженерне обладнання


У приміщенні повинні бути справні інженерні системи, такі, як вентиляція, опалення, з’єднання з інтернетом, кондиціювання. Причому, якщо всі ці системи компанія буде робити сама, в такому випадку оренда офісу буде дешевше. Для поліпшення самопочуття співробітників можна встановити спеціальні зволожувачі.

І на закінчення


На закінчення скажемо: щоб правильно підібрати офіс, слід звертати увагу на всі перераховані вище фактори, адже від нюансів може залежати багато чого. Після того як приміщення вибрано, треба укласти договір з орендодавцем. Цей документ оформляйте юридично грамотно, щоб в подальшому уникнути непотрібних проблем.