Особливості просування сайту салону краси

Розкрутка сайту салону краси – це робота з покращення видимості сайту салону в пошукових системах, яка досягається за допомогою SEO оптимізації сайту під ключові слова та подальшого зовнішнього SEO просування сайту в ТОП 1-10. Просування сайту салону краси здійснюється за допомогою 3 основних каналів трафіку: реклама в Google, SEO просування сайту і розкрутка в соціальних мережах.

Щодо цих питань ви можете звернутись до компанії Seo-Studio. Вони допоможуть вам у всіх тих питаннях які вас цікавлять про розкрутці сайту, та, можливо, відкриють для вас щось нове по просуванні вашого сайту у пошукових системах та соціальних мережах.

Яка реклама працює для салону краси
Для салону краси як і для будь-якого сайту послуг працює відмінно така реклама (від важливого до менш важливого):

Реклама сайту у Google;

  • SEO просування сайту;
  • Реклама сайту в соціальних мережах;
  • Банерна реклама;
  • Відео реклама у Ютуб.

Перше, що потрібно зробити після створення сайту салону краси, відразу ж запустити на цільові сторінки послуг рекламу з пошукової системи Google.

Така реклама дозволяє швидко отримати замовлення, оскільки рекламне оголошення відображається у момент запиту користувача.

Наприклад, користувач пошукової системи пише “салон краси Київ центр” і він відразу бачить Ваше рекламне оголошення, переходить на сайт і дзвонить для запису, якщо підходить місце, ціни та час.

Тому тільки з пошукової системи можна отримати гарячі звернення та замовлення. При рекламі сайту в соціальних мережах неможливо виявити потребу користувача в даний момент часу.

Через це рекламу в соціальних мережах рекомендують запускати як доповнення до реклами в Google і SEO просування сайту.

Контекстна реклама в Google для салону краси

Якщо салон краси тільки відкрився і немає бази постійних клієнтів, це питання швидко вирішує контекстна реклама в пошуковій системі Google. Щоб відчути хороший результат у дзвінках та замовленнях, з такої реклами потрібно отримувати щонайменше 250 відвідувань на добу.

Перед запуском реклами в Google на сайті потрібно:

  • Перевірити на правильність всіх телефонів на сайті;
  • Перевірити форму заявки з мобільного та персонального комп’ютера;
  • Встановити на сайт онлайн чат для консультацій та швидкого запису.
  • Рекламувати за допомогою контекстної реклами краще “флагманські послуги”, зазвичай це ті послуги, де більш чистий прибуток.
  • На кожній сторінці послуг, на яку запущено рекламу, має бути:
  • Детальний опис послуги;
  • Детальний опис цін;
  • Відгуки від клієнтів;
  • Форма для запису до салону;
  • Телефони зв’язку;
  • Посилання на соц. мережі;
  • Сертифікати, що підтверджують експертність.
  • Якщо всі ці моменти будуть на сторінці послуг і реклама буде налаштована правильно, Ви отримаєте хороший приплив замовлень вже в перші дні показу реклами.

SEO просування сайту салону краси у пошукових системах
Пошукове просування сайту салону краси також як реклама в Google дозволяє отримати гарячі заявки з пошуку. Процес SEO інертний і потребує певного часу на розкручування сайту в ТОП.

Але після досягнення ТОП 1-3 Google сайт починає отримувати трафік дешевше, ніж у контекстній рекламі. Це і є основна перевага SEO перед рекламою Google з оплатою за кліки.

Всі успішні сайти салонів краси використовують SEO просування та отримують замовлення та дзвінки за менші гроші, в порівнянні з іншими видами трафіку.

Першим етапом у SEO є оптимізація сайту під ключові слова. Мета такої роботи змусити сайт показувати більшу кількість пошукових запитів.

SEO оптимізація сайту складається з:

  • Розробка правильної структури сторінок сайту;
  • Збір запитів користувачів;
  • Кластеризація ключових слів на сторінках сайту;
  • Написання унікальних та корисних SEO текстів;
  • Написання мета тегів на основі пошукових запитів;
  • Технічна SEO оптимізація сайту;
  • Розробка документа специфікації сайту;
  • Виправлення помилок у Page Speed ​​Insight.
  • Ця робота займає приблизно за часом близько місяця, плюс потрібен час на узгодження робіт із клієнтом.

Другим етапом роботи після SEO оптимізації сайту є його подальший зовнішній SEO просування з місяця на місяць.

Робота з SEO просування сайту:

  • Аналіз сайтів конкурентів;
  • Розробка стратегії просування сайту;
  • отримання статейних зовнішніх посилань;
  • Отримання посилань з форумів;
  • Отримання посилань із коментарів.
  • Цю роботу необхідно робити з місяця на місяць для досягнення хорошого результату відвідуваності сайту.

Трафік зростатиме поступово з місяця на місяць і з ним зростатимуть замовлення та дзвінки. Зупиняти SEO просування немає сенсу.

Глобально, робота з SEO просування сайту зводиться до постійного отримання зовнішніх посилань для стабільного і плавного зростання посилальної маси на сайт.

Реклама сайту салону краси у соціальних мережах
Розкрутка сайту у соціальних мережах для салону краси працює дуже добре. Але якщо салон краси новий і у Вас немає постійних клієнтів, краще спочатку отримати гарячих клієнтів з пошукової системи Google.

А вже після цього запускати рекламу у соціальних мережах. Оскільки між рекламою в Google і соціальних мережах є дуже сильна відмінність.

Реклама в Google показується в момент потреби клієнта знайти ту чи іншу послугу, а реклама в соціальних мережах покази

ється за інтересами, місцезнаходженням. Тобто в соціальній мережі немає можливості дізнатися, що потрібно користувачеві в даний момент часу.

Реклама у соціальних мережах вирішить такі питання:

  • Збільшить впізнаваність сайту та бренду;
  • Підвищить довіру та лояльність клієнтів;
  • Генерує продаж на постійній основі.
  • Скільки коштує просування сайту салону краси
  • Ціна SEO просування сайту та контекстну рекламу салону краси в Google формується індивідуально і залежить від регіону сайту, кількості мовних версій та обсягу трафіку з пошукових систем.

Якщо потрібно відповісти на запитання, скільки коштує просування сайту салону краси, то можна відповісти, що ціна коливається в межах від $500 до $3000 на місяць і залежить від регіону просування, кількості мовних версій.