На Київщині одна із українських заправок, потрапила у мовний скандал: чоловіка відмовилися обслуговувати українською.
Як пише “Вголос”, про це у “Фейсбуці” написав Олександр Мартиненко, інформує Твоя Україна.
А починалося усе досить сумно…
Діалог з касиркою на заправній станції при в’їзді до Борисполя:
– А чому Ви мене не нашою мовою обслуговуєте?
– Какой ета нє вашей? Как хачю, так і абслуживаю.
– Не моєю, а НАШОЮ ДЕРЖАВНОЮ мовою я Вас прошу до мене звертатися.
– Как моє удобна, так і буду ґаваріть! Імєю права!
– Так принципово?
– Да!
– Тоді кличте адміністратора і давайте мені Книгу скарг та пропозицій…
На тому й розійшлися… Дуже сподіваюсь, що керівництво мережі БРСМ вжиє заходів і повідомить мене про це…
Вже 03.07.2020р. представник мережі Олександр Рибальченко зателефонував мені, запевнив, що вжито необхідних заходів для запобігання подібних порушень. Касирка – оштрафована…
Згодом зі мною зв’язався Директор департаменту стратегічного маркетингу та інновацій Олександр Мельничук, подякував за небайдужість та важливий сигнал, а також розповів про плани компанії розгорнути низку PR-активностей щодо підтримки державної мови. Усім би так!!!
Таким чином можна вважати інцидент вичерпаним. Нехай він стане для усіх компаній та працівників у сфері обслуговування доброю наукою. Наснаги та успіхів керівництву мережі БРСМ у справі розбудови УКРАЇНСЬКОЇ УКРАЇНИ!✌️😉🇺🇦