Стартує конкурс з відбору СЛОГАНУ м.Борислава📝📨👍🏆
Бориславська міська рада оголошує конкурс з відбору СЛОГАНУ для майбутнього бренду м.Борислава.
☝️«Для проведення заходів щодо формування стратегії ребрендингу Борислава, ми проводимо конкурс для визначення слогану міста. Наступним етапом заплановано створити сучасне туристичне лого Борислава. Сподіваємося, бориславці нам у цьому допоможуть, долучаться до обговорення та запропонують варіанти. І ми спільно створимо візитну картку нашого міста», – коментує міський голова Ігор Яворський.
Основні критерії до СЛОГАНУ:
☑ короткий, не більше 4-х слів (сполучники рахуються за слова)
☑ українською мовою (бажано переклад англійською мовою)
☑ характеризує місто, розкриває його цікаві та оригінальні сторони
☑ легко запам’ятовується
☑ продовжує речення: “Борислав …”
☑ основний меседж слогану націлений на гостей міста, які в ньому ще ніколи не були та нічого про нього не чули
Збір ідей триватиме з 09.01.2020р. до 10.02.2020р. (включно).
📝Для участі у конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому:
– написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
– коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів);
– вказати своє ім’я та прізвище, контактний номер телефону.
📨Свої пропозиції та ідеї надсилайте:
– на електронну скриньку: invest.bor@ukr.net вказавши в темі листа “Слоган Борислава”.
АБО
– на адресу: відділ розвитку міста Бориславської міської ради, вул. Шевченка, 42, м.Борислав, індекс 82300. В полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.
Приклади слоганів:
Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York
Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin
🏆Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи:
☑ 1-й етап – робочою групою з розвитку туризму в м.Бориславі буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сайті Бориславської міської ради
☑ 2-й етап – проведення електронних консультацій з громадськістю щодо обрання кращого слогану для бренду Борислава. За результатами консультацій буде оголошено переможця.
Слоган, який переможе, буде взятий робочою групою за основу і його автор отримає подарунок.