Абоненти “Київстару” масово повідомляють про збій зв’язку

Вранці в четвер, 3 лютого, користувачі мобільного оператора “Київстар” повідомляють про технічний збій в мережі. У компанії вже пообіцяли сплатити компенсацію тим абонентам, у яких виникли проблеми зі зв’язком.

Про це інформує Твоя Львівщина посилаючись на сайт “Zaxid.Net”.


Абоненти “Київстару” з різних міст України зранку 3 лютого повідомляють про те, що не можуть здійснити дзвінки, перевірити стан рахунку. Частина з користувачів заявляє, що при спробі подзвонити чують повідомлення про недостатню суму на рахунку.
Також не працює офіційний сайт “Київстару” та мобільний додаток оператора.

Представники компанії-оператора повідомляють абонентам, що вирішують технічні проблеми. “Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності”, – вказано у відповіді “Київстару” на скарги абонентів у Facebook.


Ілюстративне зображення

Сайт “Інтерфакс-Україна” з посиланням на прес-службу “Київстару” повідомляє, що оператор сплатить абонентам компенсацію через технічний збій.
“Компанія вибачається за тимчасові складнощі. Фахівці вже працюють над їх усуненням. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіси. Для абонентів, які зіткнулися зі складнощами, передбачені компенсації. На всі питання ми готові відповідати у спільноті “Київстару” у соціальних мережах”, – заявили у компанії.

О 11:15 год. представники “Київстару” повідомили сайту “НВ”, що технічний збій усунено і всі послуги знову доступні абонентам.